Mød Teamet bag Conventus-Hjælp
Hos SJ-Hjælp har vi siden 2016 rådgivet mere end 300 frivillige foreninger og organisationer i brugen af Conventus, daglig drift og implementering af nye tiltag.
Vi har afviklet kurser i Conventus siden 2017 og har i dag et fast samarbejde med DGI og Conventus, hvor vi tilbyder Danmarks eneste nationale kurser for alle foreninger og organisationer, der har brug for en introduktion til systemets vigtigste funktioner og sammenhænge.
Julie Holst
Direktør & Indehaver
Julie er stifter af SJ-Hjælp og direktør.
Hun er uddannet BA negot med tysk som sprogvalg fra SDU.
Hun har været mere end 10 år i den frivillige verden – som træner, Conventus- og hjemmesideansvarlig, projektleder, bestyrelsesmedlem, og specialforbundspolitiker.
Søren Junker
seniorkonsulent
Søren har arbejdet som frivillig i over 30 år i mangfoldige roller – alt fra træner til kasserer og formand i forskellige foreninger.
Han har været IT- økonomi- og planlægningschef og har næsten et livs erfaring med generel ledelse og projektudvikling både professionelt og i foreninger.
Louise Dencker
konsulent
Louise har en BA i Leisure Management med udgangspunkt i ledelse af frivillige, organisationskultur og økonomistyring, og har igennem flere år arbejdet med markedsføring, grafisk design og projektledelse. Hun har mere end 15 års erfaring fra den frivillige verden bl.a. som underviser, afdelingsleder, kasserer og formand.